Friday, April 13, 2018

INTERVIEW BERJALAN DENGAN LANCAR

Assalamualaikum kepada semua.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kebaikan buat saya. Alhamdulillah, interview tadi berjalan dengan lancar dan saya telah diterima untuk menyambung pengajian dalam bidang multimedia.

Selama dua semester saya struggle dalam pengajian Ijazah Sarjana Muda ini, harini saya memperoleh berita yang tak disangka-sangkakan.

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, tak terkata.
Minat yang mendalam telah lama saya pendam, namun harini Allah telah memakbulkan doa saya.
Benarlah bahawa kemenangan selalu menanti mereka yang sentiasa bersabar.
Memang tak dijangka.

Yang mane tak berpeluang, saya harap anda jangan bersedih, ingat satu perkara je bahawa Allah is the best planner.

Ada hikmah di sebalik semua yang terjadi. Masih ada peluang untuk anda dalam bidang-bidang lain.
Sekali lagi, terima kasih semuanya.

No comments:

Rohani Redzwa

 Rohani Redzwa